Skip to content

Taxibloggen: Ikke min sak

januar 21, 2016

I Trondheim er det firmaet Norgestaxi som har anbud på helsereiser, så når man er på sjuketur, må man bruke dem. Normalt bruker jeg bare Trøndertaxi. Her er en av årsakene til dét:

Norgestaxisjåfør: (Sur taushet)
Jeg: Så…hva skal du spise til middag i dag du, da?
Norgestaxisjåfør: Hæh?
Jeg: Hva skal du spise til middag i dag du, da?
Norgestaxisjåfør: Hva jeg skal spise til middag i dag?
Jeg: Ja?
Norgestaxisjåfør: Det har da ikke du noe med!
Jeg: Neivel…
(Pinlig taushet)
Jeg (forsonende): Jeg tenkte jeg kanskje kunne få noen middagstips jeg, da.
Norgestaxisjåfør: Da kan du ta og slå på TV’n eller noe sånt.
Jeg: Javel…

From → Skriblerier

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

