Skip to content

Du er ikke ferdig

september 10, 2015

I dag var det den internasjonale dagen for forebygging av selvmord, men dette er viktig hele året, hver dag og hver natt. Selvmord er det aller mest ensomme i verden, og er som oftest et resultat av at du tror at ingen ser deg, bryr seg om deg eller at du er en byrde for folk.

Jeg har selv slitt med å være psyk i perioder. Selv om jeg ikke egentlig har vært spesielt suicidal, så vet jeg hvordan det er å ikke ha lyst til å leve.
Det blir bedre, jeg lover.

Om du befinner deg der, så kan du snakke med meg om det. Jeg har te, kake, skulder, sofa å sove på. Kontakt meg før du lar deg sjøl synke ned i avgrunnen.

Du er ikke en byrde for meg.
Jeg bryr meg.
Jeg ser deg.

From → Skriblerier

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

