Skip to content

Post, men ikke postkontor

juli 15, 2015

Meg: Jeg skulle ha satt inn noen penger.
Damen: Det kan du ikke gjøre her.
Meg: Neivel?
Damen: Nei, du må gå i kassa ved siden av. Her leverer vi bare ut pakker og tar imot post.
Meg: Jaha. (Går til neste kasse).
Meg: Jeg skulle ha hatt noen A5-konvolutter.
Mannen: (Finner en A6-konvolutt).
Meg: Nei, en A5-konvolutt.
Mannen: (Finner en korrespondansekonvolutt).
Meg: Nei, A FEM.
Mannen: Åja. Vi har ikke flere av dem.
Damen: Joda, de står der.
Mannen: Å. (Tar fram en konvolutt).
Meg: Har dere noen som er tykkere?
Damen: Nei, vi har de der.
Meg: Hvor får jeg tak i tykkere, da?
Damen (irritert): Det vet jeg ikke. Kanskje på et postkontor?
Meg: Dette er et postkontor.
Damen: Nei, dette er post i butikk.
Meg: Du sa nettopp at dere tok i mot og leverte ut post. Jeg vil si det er definisjonen på et postkontor.

From → Skriblerier

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

