Skip to content

Tantes CV-hull

juni 14, 2015

Jeg har CV-hull. I lang tid så prøvde jeg å dekke over dette hullet da jeg søkte jobb eller snakket med folk.

Jeg hadde «konsulentoppdrag» og «engasjementer» og «vikariater» og «verv» og «søkte nye utfordringer» og whatnot.
Det ble veldig slitsomt.
Og falskt.

Til slutt sa jeg:
Jeg trådte ned i et hull.
Der var det veldig mørkt.
Jeg gravde meg ut av dette hullet.

Og så sa jeg:
Jeg vet hvordan det er å tråkke ned i et hull.
Jeg vet hvordan man overlever mørket der nede.
Jeg kan å grave meg ut av mørke hull.

Verden er ikke bare asfalt og smooth og flow.
Du trenger noen som kan humper og grøfter på laget.

From → Skriblerier

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

